€ 10 te besteden bij meer dan 1.000 landelijke locaties!

Veelgestelde vragen

We helpen u uiteraard graag! Hieronder hebben we een aantal veelgestelde vragen met antwoorden voor u neergezet. Staat uw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op! Dit kan op 010 - 211 00 90 (ma - vrij van 09:00 - 17:00u) of via info@heerlijk.nl.

Is de geldigheidsdatum van mijn Koffiecadeaukaart wegens de coronacrisis verlengd?
Kaarten met een uiterste geldigheidsdatum tussen 31-10-2020 en 31-10-2021 zijn verlengd tot en met 31-12-2021.
De uiterste geldigheidsdatum vindt u op de achterzijde van de Koffiecadeaukaart.

Waar kan ik mijn Koffiecadeaukaart inwisselen?
Op de website www.koffiecadeaukaart.nl kunt u gemakkelijk zien welke horecagelegenheden bij u in de buurt zitten waar u uw kaart kunt inwisselen. Gebruik de zoekbalk hierboven om te checken welke dat zijn bij u in de buurt.

Liever thuis genieten van een kopje koffie?
U kunt de Koffiecadeaukaart ook gebruiken om koffiecups voor thuis te bestellen. Kijk hier hoe u dat doet.

Moet ik mijn Koffiecadeaukaart activeren?
Nee, u hoeft de Koffiecadeaukaart niet te activeren. De Koffiecadeaukaart is geactiveerd en klaar voor gebruik wanneer u de kaart ontvangt.

Geldt de Koffiecadeaukaart ook in combinatie met andere acties en/of aanbiedingen?
De kaart is niet te gebruiken in combinatie met andere acties en/of aanbiedingen. Tenzij anders aangegeven in de winkel/zaak.

Moet ik het tegoed à € 10,- in één keer opmaken?
Het tegoed dient u in één keer te besteden (zolang de kaart geldig is). Mocht u minder besteden dan ontvangt u geen geld terug.

Kan ik meerdere kaarten tegelijk inwisselen?
Ja dit is zeker mogelijk! Mocht u meerdere kaarten hebben gewonnen dan kunt u deze ook gecombineerd verzilveren.
Let op: Het kan zijn dat een acceptant een maximum aantal kaarten accepteert per bezoeker/bon. Overleg dit daarom vooraf om eventuele misverstanden te voorkomen.

Help, ik ben mijn kaart kwijt!
De kaart wordt eenmaal uitgegeven, het is dus niet mogelijk om een nieuwe kaart aan te vragen.

Zitten er extra kosten aan verbonden?
Nee, er zitten geen verdere kosten aan verbonden, de € 10,- is te besteden bij de deelnemende winkels/zaken. Mocht u boven de € 10,- uitkomen dan dient u dat daar ter plekke bij te betalen.

Kan ik de cadeaukaart inwisselen voor geld?
Nee, dit is niet mogelijk.

Wat is mijn uiterste verzilverdatum?
Dit staat aangegeven op uw cadeaukaart.

Kan ik de cadeaukaart ook kopen?
De Koffiecadeaukaart wordt alleen als prijs uitgedeeld door de Nationale Postcode Loterij.

Kan ik ook wat anders kiezen dan een kopje koffie of thee met een lekkernij?
Mocht u de voorkeur geven aan een ander product, zoals een spa blauw of een lunchgerecht, dan kunt u dit uitsluitend voorafgaand aan uw bezoek met de betreffende horecagelegenheid in kwestie bespreken. Indien u dit niet vooraf besproken heeft, is de ondernemer niet verplicht de Koffiecadeaukaart aan te nemen voor een ander product.

Ik wil mijn eigen horecagelegenheid graag hiervoor opgeven, hoe gaat dat?
Neem in dat geval contact op met ons! En wij maken alles in orde voor u.

Dit kan via info@heerlijk.nl of 010 - 211 00 90 (bereikbaar van ma-vrij tijdens kantooruren 09:00 - 17:30u).